Ring ring

april 19, 2010 § 2 kommentarer

Den är lite olika för alla men för mig är mobilsignalen – Cornelius Fit Song – alltid ett lika vackert tecken på att åtminstone min värld fortfarande står upp och är beredd nu när alla vulkaner börjar hota med askmoln.

Vad som väntar på andra änden får ses som en del av livsleken. Ofta möts jag av en och samma röst eller i vart fall hans tvillingbröder som vill att jag skall bedra mitt trevliga gratisinternet för att villigt börja stödja avancerad månadsprostitution.

Det går så snabbt och är så himla skönt när man laddar ned stora grejer.

Jo jag tackar jag.

Hon heter visst Wanadoo och är ursprungligen från Frankrike, La France. Antagligen har försäljaren snokat reda på min fäbless för detta land och i synnerhet deras kontinentalfilosofer men så vitt jag kan minnas hette ingen av dem något så lösaktigt och ofranskt som Wanadoo.

I wanadoo you baby love, oh baby love.

Nej tack, säger jag, men det var trevligt att du ringde, ha en bra dag monsieur.

Taggad: , , , ,

§ 2 svar till Ring ring

Lämna en kommentar

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ring ringLikt gammal ny jazz genom väggen.

Meta